// MG google analytics ?>
Brak produktów
Ceny z VAT
Lakier dwuskładnikowy w puszce Classic Green met. - kod lakieru 374.
Pojemność 150 ml lakieru bazowego i 150 ml wierzchniej warstwy bezbarwnej.
Służy do malowania nieco większych powierzchni, np. osłon lusterek, listew czy spoilerów.
Dobry efekt malowania zależy w dużej mierze od przygotowania powierzchni.
Dla lepszego efektu czasem warto nawet fabrycznie gruntowane elementy "poprawić"
polerując BARDZO drobnoziarnistym, najlepiej wodnym papierem ściernym.
W razie potrzeby możemy położyć własną warstwę gruntu, do nabycia na stronie:
http://opel.dixi-car.pl/sklep/farba-podkadowa-szara-aerozolu-p-432.html.
Właściwie przygotowana, odtłuszczona i oczywiście równa powierzchnia to połowa sukcesu.
Reszta to staranne i prawidłowe malowanie.
Pomieszczenie - czyste, w miarę możliwości bez lotnych drobin, przeciągów, jasno oświetlone i ogrzane do kilkunastu stopni powyżej zera.
Oczywiście przed użyciem należy dokładnie wymieszać zawartość puszki, wykorzystując zamkniętą wewnątrz metalową kulkę. Producent zaleca 2 minutowe wstrząsanie puszką.
Bardzo ważny jest "pierwszy strzał" - po wymieszaniu zawartości puszki kierujemy dyszę w neutralnym kierunku i delikatnie naciskamy, uzyskując przedmuchanie dyszy. Przy okazji oswajamy się ze sposobem pracy aerozolu.
Zasadnicze malowanie wykonujemy trzymając puszkę w miarę możliwości pionowo,
dyszą w odległości około 25 centymetrów od malowanej powierzchni.
Wykonując ruchy równoległe za pierwszym malowaniem poziome,
za drugim - pionowe, kolejność oczywiście dowolna, czasem wymuszana przez kształt malowanego przedmiotu.
W normalnych warunkach poszczególne warstwy przesychają w ciągu około pół godziny, ale nie zalecam pośpiechu.
Po uzyskaniu odpowiedniego pokrycia pozwalamy powierzchni wyschnąć
i dopiero na końcu powtarzamy procedurę malowania z puszką lakieru bezbarwnego.
Oryginalna część Opel-GM
numer katalogowy 17 71 374 .